27
10/2009
0

PFA - River of Chaos EP 2009

Sajnos csak egyszer láttam a Veszprém megyei srácokat élőben, akkor egy Charles Bronson -féle vonal jött át, úgyhogy megörültem mikor a napokban megláttam ezt a cumót. Mivel ingyen tölthető egyből rántottam is le, nyomtam befele a winampba. Adatok láttán már örült is a szám, 7 dal 4:40-be passzírozva. Meglepődtem, mikor elindult az első trekk. Végig gyors tukatuka témákra számítottam, helyette pedig, váltások, kiállás, összetett dolgok zavarták meg, System Shit-hez szokott füleimet. Meglepő és ötletes zenei furmányok vannak itt dögivel. Csalódást nem okozott a dolog, de meglepődést igen. Az ének tiszta CB teljesen fasza, az egész hangzás 100%-os, bár kevesellem a kontaktzajt, meg a sípolást, de ez csak a CB párhuzam miatt! Töltsétek le itt!

 

Címkék: review pfa

A bejegyzés trackback címe:

https://agyampokla.blog.hu/api/trackback/id/tr641480013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.