20
05/2021
0

Chris - Chainbreaker records

 

Az Agnosy interjút Christől loptam szóval, a korrektség kedvéért megkerestem, hogy mutassa be magát és a tevékenységét. Tehát jöjjön egy rövid bemutatkozás: Chris és a Chainbreaker kiadó Írországból. 

A kiadód blogján olvastam egy régebbi Agnosy interjút.  Milyen kiadványaid vannak? Distrot is csinálsz?

Sziasztok köszi, hogy felvettétek velem a kapcsolatot, általában én szoktam kérdezni, szóval nekem ez most új terep haha. Minden cuccom dbeat/crust/hardcore, vagy ezekhez a stílusokhoz közeli. A kiadó distroként indult, így tudtam helyben árusítani lemezeket (illetve olcsó kiadványokat találni magamnak muhahahaa) és ez az egész szépen kinőtte magát az idő múlásával. Jelenleg 10 kiadványom van, ami nem tűnhet túl soknak, ha összehasonlítjuk a nagyobb kiadókkal, de én így is büszke vagyok rá :)

Van olyan banda, akinek szívesen kiadnád a lemezét?

Nagyon jó lett volna kiadni valamit az Ekkaia/Ictus/Tragedy bandáktól, mert ők a kedvenceim és akkor híres punk lennék haha (ha olvassák ezt a bandák, akkor írjanak, ok???). Valamit a Martyrdöd, vagy a Wolfbrigade-től is tök jó lenne, de ez csak álom…

A borsos postaköltségek nagyon megnehezítik a kis kiadók dolgát. Van mailordered, mint a „régi szép időkben” ?

Az egyik haverom (aki szintén csinál egy labelt) azt mondta egyszer, hogy aki pénzt tud keresni a punkkal, az egyedül a posta… Ez még inkább igaz, ha Írországról beszélünk - a postázás kurva nagy lehúzás tud lenni, amit utálok a vevőkre hárítani, így egy bizonyos összegben limitáltam a postaköltséget. Európán belül minden 45 euron felüli rendelést ingyen postázok és ugyanez igaz a Föld további részeire 50 euro fölött. Nem éppen mailorder stílus, de ez is valami.

Van zenekarod? Nem találtam erről semmilyen infót, mi ezzel a helyzet?

Két bandám is van jelenleg, a régebbi egy dbeat crust banda a Subordinate a másik pedig egy zajosabb hardcore a Mongrel. Csekkoljátok le!

Rengeteg baró powerviolence, crust, stb banda van az Egyesült Királyságban, de kimondottan Írországból egyet sem tudok… Ajánlj néhányat!

Baszki, nem is tudom, hol kezdjem. Lássuk csak… nem feltétlenül minőségi sorrendben: Deathgrip, Native, Okus, Putrefaction, Overbite, Pozoga, Fiend, Disguise (RIP), Crush Cages, Griefeater, (Subordinate és Mongrel!), Sickle, stb stb stb.

Van egy podcastod is, mit kell erről tudni?

Van bizony! Mint minden jó dologhoz, ehhez is idő kell ugyebár hahaha. Szeretném, ha kicsit rendszeresebb ütemterv szerint tudnám ezeket kiadni, de kurva sok vele a munka (általában interjúkat csinálok, frissítem az oldalt stb.), de egyedül csinálom ugyebár…Mindenesetre a podcastban olyan bandák szerepelnek, akiket szeretek. Beszélek mindenféléről, ami érdekel. A szörnyű posta áraktól, a zenekari infókon át a turné sztorikig - szóval írj nyugodtan, ha szeretnéd, hogy lejátsszam a zenédet!

Tervek tavaszra/nyárra? Lesz valami kiadványod 2021-ben?

Hát, szeretnék idén LEGALÁBB 2 podcastot csinálni, ez (volt) az újévi fogadalmam…Remélhetőleg ismét lesznek koncertek és ismét becsípődhet a hátam a lemezek lépcsőn való le-és fel cipelésétől hahaha. Azok voltak ám a jó idők! A kiadások tekintetében meglátom, mi fog történni - de szeretnék legalább 1-2 cuccot még kiadni ebben az évben. Hosszú távon, ha sikerül bankot robbantanom, vagy valami ilyesmi, akkor létrehozok egy saját bakelit nyomó üzemet ohhh, na az fasza lenne!

www.chainbreakerrecords.blogspot.com chainbreakerrecords a gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://agyampokla.blog.hu/api/trackback/id/tr6316566664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.