27
08/2010
0

Vega power vs. Thrashcore monster!!!

Vegan, meg hasonló jelzőkkel soha nem tudtam mit kezdeni, mert úgy gondolom csak elválasztja a vegákat, a húsevőktől vagy akárki mástól. Ez az „elitista” téma, hogy jobbak vagyunk, meg mi vagyunk az irgalmasok ez nagyon rossz, de az alap gondolat persze nemes. Miért is zsákmányoljuk ki az állatokat? Mennyivel vagyunk mi többek egy állatnál? Ezt azért jutott eszembe mert a napokban érkezett a postafiókomba egy kis promo pakk benne a Band of Mercy- Demo 2009 mp3-aival. Ez egy jenki vegan band. Kétkedve fogadtam, az előzőekben leírtak miatt, de bele-bele „fordítgattam” az egyik szövegükbe és elkezdett érdekelni a dolog. 3 számos demo majd' 7 perces, kettő dal is 2:30 fölötti. Kutakodtam az emlékeimben, de hasonlítási alapot nem találtam így maradnak a szokásos elcseszett skatuják, a zenéjük leírására mint: nyers hardcore, metalos hcpunk, stb. Egész megbarátkoztam ezzel a 3 dallal, akár milyen is a srácok étrendje dalokat írni azt tudnak! Ha ez az irány marad a hamarosan érkező első 7” -ükön is akkor tuti meghallgatom azt is.

 

 

Csípem az ázsiai hc csapatokat jelenleg a Hantamrata – Modern Life Is Nightmare EP-je a favoritom. Ezek a figurák a nem éppen klassz hely hírében álló Indonéziából valók, és a kellemes feszes thrashcore féle zenét nyomnak. 7 daluk van ezen az EP, villámgyorsan lezavarják őket, mint azt vártam is. A szövegek nem bonyolultak, pár soros szösszenetek a saját nyelvükön ill. angolul. Nemrég jelent meg a split cd-jük a szintén indonéz Bleuaaarrgh (szép név) powerviolence szörnyeteggel. Keressetek rájuk!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyampokla.blog.hu/api/trackback/id/tr112252782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.