18
02/2011
0

Csak most, csak itt #1

Az év elején 2 hetet voltam otthon, beszerzett anyagokról olvashattok itt pár sort.

Positive Mind – Felkiált a Jelen. Szép színes, „hagyományos borítós” cd ez. Ránézésre kb lehetett is tudni, hogy zeneileg milyen síkon mozognak a srácok. A képek, ill. a betűtípus nem hazudik. Mikor meghallgattam ez első pár másodpercet, rájöttem nagyot nem lőttem mellé. Oldschool hc, a Hold x True vonalon (most biztos fölforr a vére pár trú HxT fannak) de szerintem ez kb olyan. Csak kicsit lassabb és punkosabb talán. A tények: 2010-es ez a lemez 7 dallal, 9 percben. Érzésekről, szar emberi tulajdonságokról szólnak a dalok, sok felkiáltójellel, de nem bántóan észosztóan.

Holy Man's Glory – Tango Underground split cd, szerintem ez valami promó lehetett 2007-ben, de hozzám csak most jutott el (köszi Ati!) ez a 2-2 dal. A Tangoról nem akarok áradozni, bírom őket, már az első lemezük óta. Nem váltják meg a világot, de megbízhatóan hozzák a saját stílusukat lemezről lemezre. A HMG egy más téma, Csiszi írja szerintem a legjobb magyar szövegeket, a zene viszont nekem nem kóser. Rockos punkos valami ez, kellemesen el lehet rá lötyögni.

A Mind Your Step bemutatkozó cd-jét Tapolcán megvettem, de erről már áradoztam. És tartom továbbra is, hogy ez egy kurva jó kis banda. Élőben meg még rátesznek egy kicsit, csonttörően, vészjóslóan, mocskos módon … gyors. A lemez maga jól néz ki, jár hozzá felvasalható kis izé is.

Cucu végre megdobott a viszonylag új, Jack/Yattai split lemezzel. A cd-t két kiadó közösben adta ki, komoly a dizájn, színes a borító, de a lényeg, a szövegek nem kerültek bele. Ezt nem is tudom mire vélni, lehet véletlen? A Jack metalosan szól, mint az állat, kicseszettül súlyos a hangzás. Tekernek ahogy kell, nincs hiba benne, de sok metalkodásban elvész a punkhc. Bár a korábbi lemezekből talán ez már egyenesen következett, minden esetre a régebbi anyagok sokkal hallgathatóbbak. A Yattai francia grindcore/metal, fasza, de mély nyomot nem hagyott bennem.

A Do You Think I Care interjút már olvashattatok itt az agyampoklán, a demójuk is kapható már (50 db cd készült) meg is ragadtam az alkalmat Győrben és vettem is. 7 saját és 2 feldolgozás kapott helyet ezen a bemutatkozó cumón. A Mob 47 egy király banda, jó választás volt a Skytsystem szintén. Brutálisan odabasznak Totóék ezen a demón, nem szarakodnak, tolják a crust témákat orrba-szájba. A Religious Epidemic és a Blame Yourself az, különösen jó dalok. A negatívum csupán az a hülye black metalos beállítású bandakép a belső borítóban.

 

positivemindvp.blogspot.com

myspace.com/mindyoursteppunk

myspace.com/tango.underground

myspace.com/holymansglory

myspace.com/doyouthinkicarecrust

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyampokla.blog.hu/api/trackback/id/tr992670056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.